КНТЕУ та ІВК на Retail Expo 2017
14 – 15 жовтня відбувся другий щорічний конгрес для прогресивних гравців ринку рітейлу та торгової нерухомості – Retail Expo 2017, який став місцем зустрічі флагманів українського та міжнародного рітейл-бізнесу.
Беззаперечною є важливість розвитку технологій та проникнення Інтернет не тільки для сучасного світу, а й для сучасного бізнесу. Саме цим поняттям приділили максимальну увагу спікери конгресу.
Як використовувати смарт-технології в магазинах та торгових центрах? Міграція в e-commerce чи омніканальність бізнесу? Провідні спеціалісти визначили потенційні точки росту ринку та висвітлили концепції успішних стратегій в рітейлі. Важливою темою другого дня конгресу Retail Expo 2017 став вихід українських брендів на міжнародні ринки. Про алгоритми, виклики та перепони на шляху «за кордон» розповіли власниця відомого фешн-бренду RITO Тетяна Абрамова та директор по франчайзингу Salateria – Максим Пручай.
Звичайно не обділили увагою основу маркетингу та торгівлі – споживачів. Про нейромаркетинг, з експериментами на учасниках конгресу, розповів вже відомий студентам КНТЕУ Євгеній Семехін. Також справжній захват у аудиторії викликали виступи легендарних маркетингових експертів Андрія Длигача та Андрія Федорова.
КНТЕУ є одним із провідних університетів, який відіграє важливу роль в формуванні теорії та практики торгівлі та маркетингу в Україні. Саме тому Університет у складі провідних фахових кафедр взяв активну участь в важливій події українського рітейлу на рівні з торгівельними гігантами та відомими креативними маркетинговими агентствами в конгресі Retail Expo 2017 як організатор та учасник.
Представники КНТЕУ та Інституту вищої кваліфікації познайомили прогресивних гравців бізнесу з Університетом, а студенти-учасники мали можливість не тільки дізнатись корисну інформацію щодо тенденцій та трендів в сучасному рітейлі, а й поспілкуватись з успішними діячами ринку, перейняти досвід і навіть знайти майбутніх роботодавців.
Можливості на кожному кроці, встигайте користуватись!