МАГІСТР БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ (MBA)
Бізнес-адміністрування | |
Міжнародне бізнес-адміністрування (IMBA) | |
ІВК ДТЕУ
Реалізує програми МВА з 2005 року
Одна з найкращих університетських бізнес-шкіл
Надійний партнер для бізнесу
(Рейтинг ТОП-100. Лідери бізнесу України)
Програми зорієнтовані, з одного боку, на те, щоб прищепити слухачам навички з прийняття обґрунтованих управлінських рішень, що базуються на компетентності надвисокого рівня, з іншого – на те, щоб надати практично спрямовану високопрофесійну університетську освіту.
Переваги МВА-програм ІВК ДТЕУ
- систематизація наявних знань та досвіду, розуміння взаємодії різних елементів бізнесу;
- поєднання високого академічного рівня та практичного досвіду викладачів-тренерів;
- застосування інтерактивних методів навчання: кейс-технології, моделювання реальних виробничих ситуацій на матеріалах компаній, в яких працюють учасники програм, дистанційні курси, вебінари;
- взаємне збагачення від спілкування з однодумцями – учасниками програм – власниками МСП, менеджерами вищого і середнього рівня;
- індивідуальні консультації викладачів;
- зручний формат навчання;
- зв’язки з бізнесом, державним сектором;
- доступ до унікальних фондів однієї з найбільших університетських бібліотек України, наявність унікальної інформації, матеріалів, методик прикладного характеру.
Початок навчання:
Бізнес-адміністрування
Міжнародне бізнес-адміністрування (ІМВА)
|
листопад 2024 року
|
Тривалість програм: 1 рік 10 місяців, ІМВА - 2 роки 3 місяці.
Формат програм: денна (модульний формат), заочна форми навчання.
Умови вступу:
- ступінь бакалавра, магістра, (ОКР) спеціаліста;
- досвід роботи у сфері бізнесу на керівних посадах не менше 1 року.
Вступ за результатом вступних випробувань та розгляду мотиваційних листів !
Перелік документів:
- Заява встановленого зразка на ім’я ректора університету;
- Диплом про вищу освіту з додатком (оригінали та копії);
- Документ, що посвідчує особу (копія);
- Закордонний паспорт (копія), або нотаріально завірений переклад ПІБ;
- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП);
- Свідоцтво про зміну імені / свідоцтво про шлюб / свідоцтво про розірвання шлюбу (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах: паспорті, дипломі);
- Військово-обліковий документ (для військовозобов’язаних - військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, а для призовників - посвідчення про приписку до призовних дільниць)
- Копія трудової книжки (для осіб, які мають стаж роботи), завірену у відділі кадрів;
- Чотири фотокартки розміром 3х4 см.
Мотиваційний лист (деталі в розділі "Вступнику")!
Інформація про програми:
Алла Бідюк
директор Інституту вищої кваліфікації т. (044) 531-31-12
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Майя Попова
заступник директора Інституту
т. (044) 531-31-13
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Наші випускники працюють в:
НАК Нафтогаз, Оболонь, McKinsey&Company, Toyota, Hyundai electronics, ISIDA, Нова Пошта, McDonald’s, Укрзалізниця, ТНК, Дніпроспецсталь, Епіцентр, АШАН, Фудмаркет, Novus, Premier FOOD,
UniCreditbank, Укрсиббанк, Банк Форвард, Канді Гувер, Агрекс, АЗБІ, Делта Спорт, Біофарма, Нікомед, Abbott Products, Шерінг-Плау, Сона-фарм, та інших провідних компаніях України!