Майстер-клас "Internet реклама. Соціальні мережі"
22 лютого 2013 року в Інституті вищої кваліфікації Київського національного торговельно-економічного університету відбувся майстер-клас генерального директора SocMedia Laboratory Костянтина Кириченка «Види Internetреклами. Соціальні мережі. Моніторинг Internet. Ефективність Internetреклами», який розповів слухачам програм МВА ІВК КНТЕУ про переваги Інтернет-реклами та які види цієї реклами є найефективнішими, а також розповів про реальні проекти, успішно реалізовані SocMedia Lab.
Так, на думку К. Кириченка, одним з основних і успішних інструментів соціального медіа маркетингу (Social Media Marketing) є реклама і просування в соціальних мережах. Основна перевага такої реклами у порівнянні з контекстною рекламою та пошуковим просуванням сайтів - це налаштування дуже точного таргетинга: країни, міста, регіони, посади та ін. Даний вид реклами особливо підійде в тих випадках, коли необхідно і можливо виділити вузьку цільову аудиторію.
У результаті спілкування з аудиторією, а це керівники і менеджери провідних українських компаній, стало зрозуміло, що бізнес поки що не в повній мірі розуміє ефективність просування своєї продукції і послуг в соціальних мережах і обирає здебільшого інші види Internetреклами. Але учасники погодились, що соціальні мережі можна використовувати як канал комунікації із споживачем та інструмент дослідження уподобань аудиторії при умові професійного підходу і контролю результатів.